Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej!

Jag har märkt att många habbo trådar(som kommer fler och fler) bryter mot massor med regler och ligger i fel forum framför allt!

Vi har ALLA här godkänt reglerna när vi blev medlemmar här!

Jag undrar vad Admin och alla Moderatorer här på Fuska kommer att göra åt det!?

Om det är fler som tyceker/märker att detta är mycket irriterande/regelbrytande så skriv det här!

Redigerat av Vitdom
Skrivet (redigerat)

Det är ju lite dumt. I själva värket skulle man inte få skriva om Habbo Hotel överhuvudtaget, allt sånt är ju egentilgen reklam. Altså, det är ju inte egentligen något spel, det enda man gör är att chatta. Det är ju 1 000 000 Habbo Hotel trådar ju, och nästan alla handlar om samma sak: 'Hur använder jag Artmoney?', 'Hur får jag Habbo Mynt?', 'Jag vill ha glass!' o s v.

Redigerat av Fusk Katten
Skrivet (redigerat)

jag menar inte att man inte får skriva om habbo! Jag tyceker att moderatorerna och admin ska skärpa reglerna! Många har brytit mot reglerna som pratar om habbo!

Redigerat av Vitdom
Gäst Sandkaka
Skrivet

Det finns en knapp som det står "Anmäl" på. Använd den om en tråd bryter mot någon regel!

Skrivet

Det finns en knapp som det står "Anmäl" på. Använd den om en tråd bryter mot någon regel!

Jag vet! jag är mycket medveten om den knappen! <_<

Men moderatorerna gör ingenting åt det!

Skrivet

Det är kanske därför att dom:

a. inte är inne just nu.

b. trådarna inte bryter mot några regler och då låses den inte.

c. de inte bryr sig.

Skrivet (redigerat)

jag tror nog alternativ c ..

En speciell tråd som skapades för ca 1 vecka sedan bryter mot en regel.. Anmälde den men ingen gjorde någonting....

Skriver inte vilken tråd eftersom det är §1.19 om jag gör det!

och sedan en till fasst den kan jag inte förklara!

Redigerat av Vitdom
Skrivet

jag tror nog alternativ c ..

En speciell tråd som skapades för ca 1 vecka sedan bryter mot en regel.. Anmälde den men ingen gjorde någonting....

Skriver inte vilken tråd eftersom det är §1.19 om jag gör det!

och sedan en till fasst den kan jag inte förklara!

Jotjena.

Länka tråden via Pm till mig.

Låser tråden då den inte leder någon vart.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...