Hoppa till innehåll

Wow-frågor?


Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Men tror du det är gratis och bara creata en account eller?

Du måste ha cdkeyn som man får när man köper wow paketet. Därför dem frågar alltid efter en kod.

Tror du att prepaid gamecarden gör att man får ett nytt account eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tack för svaren, jag kommer förmodligen att låna Skivorna av min kompis för att senare köpa ett "Game-Card".

 

Någon Moderator kan låsa denna tråd då jag blivit besvarad på mina frågor samt att tråden helt håller på att spåra ur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Skuggan. Hur f*n i h*lvete du kommer ångra dig. Förlåt för att jag svor men du kommer ångra dig! Dina kompisar kommer kommer skratta as högt åt dig.

Hur har du tänkt att få din account när du installerat? Du måste ha cdkeyn för att aktivera en ny account. Och det finns bara en i varje wow paket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Det finns endast en cd-key i varje paket och det går bara att använda den en gång.

Så jag rekomenderar starkt att du köper paketet, istället för att låna skivorna.

Det finns annars olagliga metoder och det är inte ett bra sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ASSÅ ,, man installerar spelet.lånar av kompis eller nått..Sen köper man ett prepaid gamecard...går in på wow-europe.com/en/ , Creatar ett nytt acc..så loggaru in på wow bara..f*n hur svårt ere...-.-

 

OMFG.... LOL? det är -->1<-- acc per cd-key inte 700.... alltså du måste vara allvarligt störd eller nåt, kallar alla andra för noob som du sj är... -.-

 

Köp Wow + gamecard, inte låna av nån j*vla kompis som nallen sa...Jag kan ju säga att om man kunda ha flare acc på en cd-key så skulle ju Blizzard förlora en hel del på det bara för att då skulle dom görea nallens metod som nu inte går... N00B!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gjorde så här skuggan-lånade av min kompis att installera SOM MAN INTE BEHÖVER NÅGON KOD.. sedan när spelet var installerat så köpte jag ett pre-card och gjorde en nya acc där det är en KOD i sedan kunde jag lira

Redigerat av Eldir
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...