Dellamorte Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 tjena vad finns det för spel som är RIKTIGT läskiga/spännande??? tänker mig ett kanonspel som man kan sitta natt efter natt efter natt... spänningen ska såklart vara på topp hela tiden... många överraskningsmoment är aldrig fel... spelet ska tyvärr inte ha förhöga systemkrav (min dator klarar nog inte av detta :( )... tänker mig nog något typ av äventyrsspel eller nått :blink: Tack på förhand :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Silent Hill- spelen, Resident Evil-spelen och om du har Xbox 360 så rekomenderar jag starkt att du köper Condemned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Diablo II ska vara ganska kul har jag hört. Det är billigt, bra och kräver inte alls mycket av datorn. Du kan hitta spelet på http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...AventyrRollspel Systemkrav: 233 Mhz 32 Mb RAM (64 Mb RAM rekommenderad) 64 Mb RAM krävs för multispel 600 Mb hårddisk ledigt (singelspel) 900 Mb hårddisk ledigt (multispel) 1500 Mb för full installation (behöver ej byta CD-ROM skivor ens mellan akterna.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Jag vet ett övermäktigt spel som heter: GOD OF WAR och tvåan fasst den har inte kommit ut än :( synd... fasst spelen har fått betyget: 9/10!!!!!!!! :cool: Oj... Jag trodde att du menade på playstation2 för att jag var så ivrig med att ge GOD OF WAR som exempel Jag hann bara läsa det första du skrev...hehe :unsure: Redigerat 1 Juni 2006 av Poké Brendan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 om du vill ha något spel på ps2 så ska du köpa ghost hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Lyssna nu allihopa, han ville ha ett spel till PC, inte Xbox eller Playstation ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 d00m är väl ganksa långt och spännande !:.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 3an isånnafall, men de krävs en rätt schysst dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 om du vill ha en läskigt så köp F.E.A.R. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 nää pingu är ett av dom läskigatste spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 F.E.A.R, Alone in the dark 2 & Silent Hill's spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 nää pingu är ett av dom läskigatste spelen väldigt roligt :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.