Aegzor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Hej, Jag läste någon stans att man kunde göra "bunny-jump" när man surfar, så jag undrar: Hur gör man det ?
woicer Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Det är omöjligt att göra det när du surfar eftersom du tappar farten om du använder jump-knappen.
Aegzor Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2006 JAg menar mellan "ramperna" som man surfar på. JAg har för mej att det stod att om man var på vänstersidan (A) så skulle man klicka på Left-mousebutton, och right om man var på högersidan(D), är det sant ?
woicer Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Du menar alltså på på en platt yta av banan - ja, det går. Jag är ingen expert men jag har heller inte lagt ner tid för att träna. Det du gör är att du hoppar till vänster och samtidigt drar en "musrörelse" på samma gång. Det är omöjligt att förklara, men jag är helt säker på att det finns en bunnyjumpguide någonstans på internet. Använd google! (ge inte upp träningen, använd INTE bunnyjumpscript)
Rekommendera inlägg