madboy Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows??? Har du klarat brunnen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Först och främst måste du ha klarat Forest Temple, Fire Temple och Water Temple. Sen går du in i Kakariko Village så lär du dig teleportsången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madboy Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows??? jag har hittat shadow templet men inte gjort brunnen för jag kommer inte in i den??? jag vill ha all hjälp jag kan få!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt. Man måste lära sig den som barn oxå va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt. måste jag vara barn när jag lär mig låten??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja jag har varit inne i väderkvarnen som barn nu och jag fattar inte hur jag ska lära mig någon låt där!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja Ta fram din Ocarina :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja jag står nu utanför porten till shadow templet och undra hur jag ska kunna tända alla facklorna i tid??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Dins fire... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg