madboy Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows???
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows??? Har du klarat brunnen?
Dark Link Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Först och främst måste du ha klarat Forest Temple, Fire Temple och Water Temple. Sen går du in i Kakariko Village så lär du dig teleportsången.
madboy Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Hur hittar jag till shadow templet???? Eller om det heter tempel of shadows??? jag har hittat shadow templet men inte gjort brunnen för jag kommer inte in i den??? jag vill ha all hjälp jag kan få!!!
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt.
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt. Man måste lära sig den som barn oxå va?
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Gå in i väderkvarnen i kakariko village och lär dig låten, spela den och vattnet i kakarikos brunn försvinner. Gå ner dit som barn och klara allt. måste jag vara barn när jag lär mig låten???
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 ja jag har varit inne i väderkvarnen som barn nu och jag fattar inte hur jag ska lära mig någon låt där!!!
madboy Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 ja jag står nu utanför porten till shadow templet och undra hur jag ska kunna tända alla facklorna i tid???
Rekommendera inlägg