Nimtro Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Jag undrar en sak på runescape och där är att... om man har t.ex. 50 coal och vill göra dom till certificates hur gör man då? om man nu kan göra så men om man kan så säg gärna hur man gör en fråga till... måste man vara memebers för at göra certificates??
Anonm Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Jag undrar en sak på runescape och där är att... om man har t.ex. 50 coal och vill göra dom till certificates hur gör man då? om man nu kan göra så men om man kan så säg gärna hur man gör en fråga till... måste man vara memebers för at göra certificates?? Först lägger du in dom på banken...Sen trycker du på en knapp nere till vänster i bankmenyn: det står typ "Take out as" och under trycker du på "certs" eller nått liknande. nu får du coal certificates med 50 coals. Rätta mig om jag har fel! (har inte spelat på ett tag)
Dezen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Om du menar notes så är det som flexmeister sa, fast det står notes.
Rekommendera inlägg