Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Om ni vill pröva på et otroligt svårt Webspel som verkligen kräver tänkande och logik så kika in i denna sida http://deathball.net/notpron/ Själv är jag på Nivå 16 av 139... Redigerat 3 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 hur spelar man det kommer en dörrr och sen händer ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag vet inte riktigt om du förstått spelet, för det går nämligen ut på att med hjälpa av ledtrådar som oftast finns på sidan ta sig till nästa nivå. För varje nivå som kommer ska det bli svårare, det finns sammanlagt 139 nivåer. För att ta dig genom dörren så säger jag en sak: Hur tar sig katter in genom dörrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Va? Jag kommer till en dörr och står där som ett mongo. Det går ju inte att trycka någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Tråkigt att det är flera som inte förstår spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 vet du en sak? Då kan ju du berätta vad f*n man ska göra? Jag kan iallefall inte klicka någonstans på bilden och det kommer upp ett fönster en gång var tionde sekund och berättar att jag ska lösa problemet (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag fattar men klara inte 3:an, vet va de står när de blinkar .... men fattar inte vad ja ska görra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 men hur gör man på dörren snälla berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag förklarade klart och tydligt vad man skulle göra för att komme vidare till nästa nivå, om du vill ha svar på alla nivåer så kan du lika gärna lämna tråden. Jag kommer att ge ledtrådar, INTE svar. På trean så ska jag ge dig en ledtråd: Titta på web adressen, ser du något konstigt eller helt enkelt falskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Hur klarar man 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 asså jag behöver namn och lösen till level4 det e omöjligt att lista ut <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Mihker: Hur får du bort en Pop-up utan att använda musen? Kevve: Omöjlig?! Du har suttit med den i 10 minuter och påstår att den är omöjligt. Jag sitter med 16 från klockan 13:00... En ledtråd till fyran: Om du gör din skärm ljusare vilket vill säga "Brightness" så kommer du att se något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.