neVah Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Håller med, en liten del av mig anade att detta skulle inträffa om jag tipsade forumet om ett sådant webbspel. Nu får ni klara er själv, eller i alla fall utan min hjälp.. :meddum: ;) Citera
Lasiol Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Kan nån hjälpa mig ?? Sjuan E Konstig :P Vet Va De E För Godis !! Men Fatta Inte Sen ! Adressen äre ju typ nå ord och tror att ja kom på va de var men de va fel !! Citera
Iqaros Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Har nått nivå 21 nu, väldigt svårt att ta sig upp dit måste jag säga. Godispappret är från Twix ^^ Ledtråd: Du ska ta reda på vad Twix hette förut. Citera
GaaraOwnz Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Jag fattar fortfarande inte 4:an :P Kan nogon bara saga vad det ar eller pma mig :P Citera
rasmus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Jag fattar fortfarande inte 4:an :P Kan nogon bara saga vad det ar eller pma mig :P Jag vet! om du har tagit på brighteness så att du kan se några streck och prickar på byrålådan så e de....näe f*n nu har jag klurat på va de hette så länge men de e ett språk som du ska söka på i den dära google-rutan under så att du ser hur språket e och kan tyda den. Nu vet jag! de var morse som de hette! Citera
Gäst Mîhker Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 det e morse jag kan översätta det för dig username:voodoo pass:power klicka på medaljongen för att skriva in det jag e på 104 Citera
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Mîhker: Att fuska är väldigt tråkigt.. Själv så ligger jag på nivå 21 som jag klurat på ett tag nu. Citera
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Det där nivån där det står "...the source code might help..." vad menar dom med det? Jag har letat igenom källkoden men hittar inge lösningar. Något tips? *EDIT* Det är nivå 6! Redigerat 5 Juni 2006 av Flexmeister Citera
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Flexmeister: Kommer inte riktigt ihåg vilken nivå du menar? Är det 5:an som du syftar på? Citera
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Aha, använd dig av Ctrl + A och sedan översätter du det du får fram. Redigerat 5 Juni 2006 av Skuggan Citera
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Får fram? Från vad? Ctrl + A gör väll bara så att jag markerar allt på sidan? När jag gör det ser jag inga lösningar eller sådant, kanske är det bara min hjärna som inte är på G idag. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.