Kevve Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 kan jag få en till ledtråd jag ser bara en säng?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ehm, vet du hur du gör din skärm ljusare? Du har små knappar på din dator-skärm som du måste mixta med, annars så får du ta och fråga dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag har gjort det min data e asgammal allt står på högsta jag ser en säng lammpa och sånt plzz kan jag inte få adressen till nästa fattar nada :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Mihker: Hur får du bort en Pop-up utan att använda musen? Vet inte :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Detta kanske inte är något spel för er, ta inte illa upp men de första är så lätta så att man verkligen inte behöver fråga.. Som sagt så tänker jag inte ge ut något användarnamn eller lösenord till problemen, då jag finner det MYCKET roligare att klura ut det själv. Jag tänker inte avslöja svar på forumet då det förstör glädjen att verkligen spela för andra som vill klara det själv, men om ni vill ha hjälp med något så får ni skicka PM.. Redigerat 2 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 nu e jag fast på level3 :/ kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Något blinkar... vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 fattar ingenting av din letråd på lv 3, det är massa träklossar och en text blinkar men hinner inte se vad det står och sida till 3 an dtår det false/gototheotherside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 bara för att vara jävlig. ändra false till true och kör addressen. Du Skuggan. bara för att du e nån j*vla smart diva som kan allting behöver inte alla kunna det. eller? så jag tycker du ska lägga ner diva snacket för det börjar irretera folk. tror jag i alla fall. mig irreterar det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Girder: Jag är långt från en smart diva som sitter och skryter om det jag gör. Vet du ens hur länge jag suttit för att komma till level 16? Det jag säger att detta fort kan bli en spam-tråd om folk frågar hur man gör hela tiden, försök att lösa det själv. Jag lovar, att när ni väl löst ett par stycken själv utan att sitta och fråga så mycket på forumet så kommer ni attt känna er stolta. Inte för att jag kommer som en skrytmåns til forumet och förväntar mig att alla förstår detta på en gång, utan jag uppmanade er att bli klokare genom att lösa sådanna uppgifter. Sedan är det upp til er att bestämma själv om ni vill spela eller inte. Om ni vill ha hjälp med något så får ni be om ledtrådar istället för att fråga om klara svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag behöver en ledtråd till lvl 3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag har kommit till lvl 6, har klurat på den i 20 minuter nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.