Coojo Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag är på lvl 4 och när man gjör skärmen ljusare så ser man något på byrån, men jag har testat att skriva in det och det funkar inte. :( Heeelp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag är på lvl 4 och när man gjör skärmen ljusare så ser man något på byrån, men jag har testat att skriva in det och det funkar inte. :( Heeelp har du en ledtråd tilll 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 alltså det jag ser på level 4 är massa punkter och massa sträk help plzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har ni aldrig sett sånna tecken förut? Det kallas Morsekod, ni ska översätta tecknen till bokstäver. Det bästa gör ni genom att söka Morse kod på Google antar jag. Fuzion: Ok, 6:an är lite klurig, en ledtråd: Ctrl + A? Det är inte Username eller Password utan det är en ASCII kod, vilket betyder att du ska översätta koden till bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 aha! nu kom jag på en sak på 3:an, kolla adressen www.deathball.net/notpro/FALSE/GOTOTHEOTHERSITE.html men jag vet inte till vad man ska ändra adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag är på lvl 4 och när man gjör skärmen ljusare så ser man något på byrån, men jag har testat att skriva in det och det funkar inte. :( Heeelp Vad är motsatsen till falsk/false, sedan kollar du på adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 motsatsen till false e väl real? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Nej, motsatsen till False är True... Unreal är motsatsen till real.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 yess! jag klarade den bara för att jag inte har så bra engelska, heh... Nu ser jag morse koden på fyran, ska söka på google nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ok, jag är fortfarande fast på 16.. Dock så är jag hack i häl efter username och password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 nu klarade jag morset, e det rätt: ...- --- --- -.. --- --- .--. --- .-- ..-. = iaoodoopowf men vart ska jag skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Nej Mihker, den koden som du fått fram är tyvär fel. Koderna ser ganska likadana så försök att koncentrera dig ordentligt när du översätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.