Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 nu hitta jag den där medaljongen vart man skriver username och pass, men snälla kan någon översätta morset för mig :( jag e urusel på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ok, jag är fortfarande fast på 16.. Dock så är jag hack i häl efter username och password. Om du väntar en stund är jag snart på lvl 16... :D Lvl 8 nu, lite klurig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 e det här rätt översatt då? ...- --- --- -.. --- --- .--. --- .-- ..-. v o o d o o p o w f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Fuzion: Yes, då är det någon som man kan samarbeta med iaf. Mihker: Om du vill att jag översätter Morse koden åt dig så får du skicka ett PM, dock så tycker jag fortfarande att du borde prova själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 men var den rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Mihker skicka åm till mig kan ju säga att voodoo va rätt men lösenordet va lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) aha! jag trodde att 'LightThisPlace' var username och 'voodoopowf' var lösenord skickade ett pm, skuggan på femman är namnet på sången 'Simple Songs' av Big bad voodoo dad men vad ska man göra?? jag vet vad man gör i lvl 16 skuggan :P Redigerat 3 Juni 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 fuskare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) jag? never :P edit: nu vet jag! man ska klicka på röda knappen på fjärren, men vad är lösen och pass? Redigerat 3 Juni 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Ok, detta börjar likna en spamtråd då alla bara ställer en massa onödiga frågor, ta det över PM. Redigerat 3 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 nu e jag på 7:an!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Nu ska jag fortsätta på 16 och se hur det går.. Ett tips till er alla, kolla källkoden eller Source Code som det heter på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.