Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 7:an är klurig, såsom 8:an också. Själv är jag på 8:an, förstår inget så jag fortsätter en annan dag. Ps, spara alla lösenord, dem kan behövas i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jag behöver user och pass till 8:an det e ju ingen bakgrund bra vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Ja E På Sexan Å Fatta Inget !! :rolleyes: Och Ja Javet : Alt + a Men Fatta Endå Inget :P <EDIT> Klara Den !! Redigerat 4 Juni 2006 av v@ppol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jag lyckas inte tyda morsekoden kan någon sicka sida där det är enkelt att förstå hur man tyder och förklara hur F*N jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Here you go: http://www.babbage.demon.co.uk/morseabc.html Annars så var det inte så svårt att söka Morse på google heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Vilket ansvar du måste ta Skuggan när alla frågar dig om vad man skall göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Håller med, en liten del av mig anade att detta skulle inträffa om jag tipsade forumet om ett sådant webbspel. Nu får ni klara er själv, eller i alla fall utan min hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) har kommit en bit på väg nu :D Var kan jag hitta Source code eller vad det heter? *EDIT* hitta den men nivå 6 är klurig. Något tips? Redigerat 3 Juni 2006 av Flexmeister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Om du högerklickar utanför bilden så kan du sedan klicka på antingen "View source code" eller "Visa källkoden" beroende på vilket språk du använder för din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 kolla mitt edit ovanför :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har fortfarande problem med 8:an... En klurig lvl. Skuggan : Har du klarat nivå 16 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Fuzion: Jajamensan, nu håller jag på med 20, en himlans svår en. För att du ska få fram username och lösen så måste du spela upp något...ta detta som en ledtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.