neVah Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Håller med, en liten del av mig anade att detta skulle inträffa om jag tipsade forumet om ett sådant webbspel. Nu får ni klara er själv, eller i alla fall utan min hjälp.. :meddum: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Kan nån hjälpa mig ?? Sjuan E Konstig :P Vet Va De E För Godis !! Men Fatta Inte Sen ! Adressen äre ju typ nå ord och tror att ja kom på va de var men de va fel !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har nått nivå 21 nu, väldigt svårt att ta sig upp dit måste jag säga. Godispappret är från Twix ^^ Ledtråd: Du ska ta reda på vad Twix hette förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag fattar fortfarande inte 4:an :P Kan nogon bara saga vad det ar eller pma mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag fattar fortfarande inte 4:an :P Kan nogon bara saga vad det ar eller pma mig :P Jag vet! om du har tagit på brighteness så att du kan se några streck och prickar på byrålådan så e de....näe f*n nu har jag klurat på va de hette så länge men de e ett språk som du ska söka på i den dära google-rutan under så att du ser hur språket e och kan tyda den. Nu vet jag! de var morse som de hette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 det e morse jag kan översätta det för dig username:voodoo pass:power klicka på medaljongen för att skriva in det jag e på 104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Mîhker: Att fuska är väldigt tråkigt.. Själv så ligger jag på nivå 21 som jag klurat på ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Det där nivån där det står "...the source code might help..." vad menar dom med det? Jag har letat igenom källkoden men hittar inge lösningar. Något tips? *EDIT* Det är nivå 6! Redigerat 5 Juni 2006 av Flexmeister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Flexmeister: Kommer inte riktigt ihåg vilken nivå du menar? Är det 5:an som du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 det är nivå 6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Aha, använd dig av Ctrl + A och sedan översätter du det du får fram. Redigerat 5 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Får fram? Från vad? Ctrl + A gör väll bara så att jag markerar allt på sidan? När jag gör det ser jag inga lösningar eller sådant, kanske är det bara min hjärna som inte är på G idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.