Vitdom Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Hej! :) Nu har jag mappat färdigt. Namn: fy_2bbunker Det är 2 baser... En CT och en T. I mitten av banan är det typ en bunker.. Om man går in i bunkern och trycker på knappen stängs skyddsdörrarna. I varje spawn finns 1 Armor med hjälm. Den som först kommer utanför sitt lags spawn dörr kommer att få en gratis AWP. Max spelare: 32. 16 T, 16 CT. Ha så kul! :D .:>Tryck här<:. OBS! Denna bana är naturligtvis ©Vitdom Redigerat 28 December 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 fixa den till CSS med.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) ja du... kanske.. Men det får bli en annan gång.. har spenderat halva dagen åt denna bana. :) + Det är min allra första bana jag skapat! :D edit: Laddar hem css nu så att jag kan mappa den till css.. instalerade om steam förut för att det blev nått fel på det.. Redigerat 2 Juni 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fesoj_92 Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 i vad för pogram gorde du din map? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Valve Hammer Editor 3.4. Det är det enda programmet man kan skapa 1.6 banor med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 kan man få en länk tack? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jag hadde en länk i första inlägget.. men om du inte såg den kan jag posta en till här för dig... <_< .:>Tryck här<:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Den var hyfsat bra om det nu är bland dina första banor. Den känns lite "tråkig" att spela eftersom texturerna såg lika ut nästan överallt. Dessutom fanns det inget på banan förutom det där i mitten + dom två båsen. Några lådor och andra saker som förbättrar banan vore inte helt fel. Dock gillar jag dörrfunktionerna du fått till, men det känns väldigt onödigt med dörrarna i mitten. Bra bana för att vara bland dom första :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 mm. tack! Det är min är min första bana.. Om du har source så kan du kolla på min som jag skapade till source! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 du miss förståg mej jag menna en länk till programmet valve hammer editor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jaha.... :P här kommer en link.. .:>Tryck här<:. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 anväder man samma program för att gör source banor som 1.6 banor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg