Gäst Pcplayer Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 vilket ljud format är det när man har winamp? det är väl wma? Citera
Simpsons Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Man kan spela allt i winamp. eller iaf det mesta.. Citera
Pulpen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 nej, WMA tillhör Windows Media Player. WMA är förkortning av Windows Media Audio. Winamp tar väl det flesta. Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 ok för på min förra mp3 så funkade de när jag skull lägg över låtar när jag hade windows media player men sen när jag hade skaffat winamp stod det på mp 3 n när jag hade lgt in låtarna och startat den error please reformate Citera
Pulpen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 Jo, för att kunna koppla usbenheter till winamp. Så måste man säkert ha någon plug-in som öppnar den porten eller något. Håller på och jobbar med det. Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Jo, för att kunna koppla usbenheter till winamp. Så måste man säkert ha någon plug-in som öppnar den porten eller något. Håller på och jobbar med det. ok =) säg till när du har fixat det..:P Redigerat 5 Juni 2006 av bowser jr boy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.