MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 har en fråga vilken klubblag kommer ronaldo spela i efter vm kommer ronaldo spela(menar ronaldo i brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Han kommer väl att spela kvar i Real Madrid men jag läste att han hade fått ett erbjudande från Amerikanska ligan men han tackade nej Redigerat 2 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ronaldo kommer spela i Real Madrid sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ja att han inte vill spela i amerikanska ligan förstår jag hur bra är det over there Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag tror inte pengar lockar honom ut till ett okänt land, eftersom han talar portuguesiska (moders-språk i Brasilien) har han lätt för att tala spanska så jag tror han stannar i Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 real madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 DET VAR NÅN SOM SA ATT HAN HADE INGEN KLUBBLAG SPELA MED EFTER VM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Denne hade antagligen fel. Låt bli caps-locken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 ok om han ska spela fortfarande i realmadrid så kan någon låsa tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.