ThePunisher Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Hej, jag har tänkt mig att göra en liten film om konstiga saker som kan hända på SA, jag har hittat några, men jag behöver hitta fler... om någon vet ngt bra ställe där det kan finnas konstiga saker så säg till. PS. Spökbilarna har jag redan med :P
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 En grej som kanske inte är så konstig, men kul, är när folk slår ner poliser, och det ska vara en grupp människor, inte bara en... Jag såg det en gång förut, och det ser förbannat roligt ut :) titta efter det...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) En grej som kanske inte är så konstig, men kul, är när folk slår ner poliser, och det ska vara en grupp människor, inte bara en... Jag såg det en gång förut, och det ser förbannat roligt ut :) titta efter det... haha :P ska försöka hitta det :lol: däremot en gång såg jag (fast jag spelade inte in då :( ) en kille på en motorcykel som stannade för rött ljus, och en polismotorcykel kom i full fart bakom honom och polismotorcykeln krockade med den andre motorcykeln så att polisen flög av, och gissa vad polisen gjorde? han sköt ihjäl killen han krockade med :P Redigerat 4 Juni 2006 av Boba-Fett
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 haha, liknande grejer har jag sett, det är alltid roligt...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 poliserna i SA borde inte få vara poliser :lol:
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 alla är helt galna, dom har gett sig på mig också utan att jag gjort något :P
Rekommendera inlägg