SwedenRockz Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) http://www.mopedmagazine.dk/galleri/billeder/316-billede1.jpg Tja nu säljer jag min fina och välvårdade Fisette :) . Hmm.. Låter nästan som Fette :unsure: ... Aja skitsamma . Nu ska ja iaf sälje min såkallade moped . Det är ny kopplingswire . Sen är resten skrot . Men den är jätte bra! Den går som ett skållat ollon . Bytes gärna mot en R1:e Elr Mot en Jackhammer MTX bas . Elr så kan vi ju diskutera priset ! Typ 30 000 papp elr 200 liter glavavatten (Hembränt) . Elr Din mammas stringtrosor mä fartränner i . Helst spräckt . elr en cykel å en piggelin . OBS Spinner som en katt på hal is ! :meddum: Redigerat 3 Juni 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) 30 00, för en begagnad moppe ? är du dum eller ? Den dyraste moppen av samma modell som jag hittatde på blocket kostade 10 000 Redigerat 3 Juni 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 det låter som att han är ganska oseriös.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ja verkligen. Jag köper den direkt. Tråd låst, jag är sugen på Fanta Exotic Thrill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg