Hoppa till innehåll

Cs Cheats


Rekommendera inlägg

Gäst Elite

HAHA om man fuskar so ar det ett ackta tecken po att man ar noob. Man fuskar ju for att man e for kass och inte klarar av spel iden. Jag vet att ni sjalva forstor att jag har ratt. Men inte vogar saga det for att ni ar redda att de andra inte tycker samma sak.  Men ta det lungt jag forstor er ;)

 

Riktigt seriöst, du måste ha nåt fel..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag sa back to topic! Om du nu vet vad det betyder?!

Jag ska personligen skicka ett Pm till Admin så jag får bort dig härifrån!!

 

 

 

Den som hackar hat ett storre problem...mycke storre... Dem som hackar e nooobs de e ju som att satta en stampel po sej sjalv att man ar en nolla och inte kan spela spelet som det ar.....

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För i h*lvete. Blir så jäkla arg på såna som ni. För fasiken låt honom fuska om han vill! Det är ju hans fel om han blir bannad! Visst ogillar jag fuskare på onlinespel. Men so what!? Jag låter dom fuska. Jag vet att dom kommer bli bannade förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Aja. Men han kan kolla i min guid. Den är lätt och bra förklarad.

 

Zlayer, spela inte som om du vill få slut på diskussionen. Du var en del av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMFG, har du problem eller?!

Jag har ju sagt att min dator är cp och att den crashar hela tiden när jag spelar cs!!

Och jag har inte, och tänker aldrig använda några j*vla fusk!!

Jag blir så himla förbannad på folk som DU!!! :angry:

 

 

Exakt, du ar inte battre sjalv Zlayer. Men att du e so feeg at du inte vogar mota mej fattar jag inte lol. Men tank inte ens tanken att forsoka anvannda cheat emot mej jag marker sont!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...