Gäst Elite Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 HAHA om man fuskar so ar det ett ackta tecken po att man ar noob. Man fuskar ju for att man e for kass och inte klarar av spel iden. Jag vet att ni sjalva forstor att jag har ratt. Men inte vogar saga det for att ni ar redda att de andra inte tycker samma sak. Men ta det lungt jag forstor er ;) Riktigt seriöst, du måste ha nåt fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja, han har nog ett fett problem :D Men back to topic NU! Ja, han har nog ett fett problem :D Men back to topic NU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Den som hackar hat ett storre problem...mycke storre... Dem som hackar e nooobs de e ju som att satta en stampel po sej sjalv att man ar en nolla och inte kan spela spelet som det ar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Man är inte noob för att man använder cheats. Jag tror inte noobs vet hur man fixar cheats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag sa back to topic! Om du nu vet vad det betyder?! Jag ska personligen skicka ett Pm till Admin så jag får bort dig härifrån!! Den som hackar hat ett storre problem...mycke storre... Dem som hackar e nooobs de e ju som att satta en stampel po sej sjalv att man ar en nolla och inte kan spela spelet som det ar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 back to topic? vem i h*lvete lyssnar po dej. Vi foljer topicenen just nu. Och till den dumma javel som sa att man noobs inte kan hitta cheat so menar jag inte nooob alltid, utan i cs!!! DEen som hackar ar noob inse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 För i h*lvete. Blir så jäkla arg på såna som ni. För fasiken låt honom fuska om han vill! Det är ju hans fel om han blir bannad! Visst ogillar jag fuskare på onlinespel. Men so what!? Jag låter dom fuska. Jag vet att dom kommer bli bannade förr eller senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Aja. Men han kan kolla i min guid. Den är lätt och bra förklarad. Zlayer, spela inte som om du vill få slut på diskussionen. Du var en del av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Exakt, du ar inte battre sjalv Zlayer. Men att du e so feeg at du inte vogar mota mej fattar jag inte lol. Men tank inte ens tanken att forsoka anvannda cheat emot mej jag marker sont!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 OMFG, har du problem eller?! Jag har ju sagt att min dator är cp och att den crashar hela tiden när jag spelar cs!! Och jag har inte, och tänker aldrig använda några j*vla fusk!! Jag blir så himla förbannad på folk som DU!!! :angry: Exakt, du ar inte battre sjalv Zlayer. Men att du e so feeg at du inte vogar mota mej fattar jag inte lol. Men tank inte ens tanken att forsoka anvannda cheat emot mej jag marker sont!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kolla in min tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klassig Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Kostar det inte att ladda ner därifrån ? http://www.mirc-scripts.de/ där finns jätte många bra hacks.. Det finns också inga virus i dem. har testat några faktiskt.... :visslar: mycket bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg