Hoppa till innehåll

Zelda Tp Kommer Suga...


Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det spelet har väldigt höga förväntningar på sig och man har jobbat med det ett rätt så bra tag.

 

Tro inte det blir ett bottenspel.

 

Men om ingen av dom klassiska karaktärerna är med kommer det inte bli samma känsla... När jag började på majoras mask typ så kände jag "ohh där är ju han och där står hon" men om allt är konstigt som i WW kommer det kanske inte bli så kul...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu när jag fått veta en del saker om det nya spelet.. så börjar jag bli smått spyfärdig  :angry:

 

I början av spelet så ska man ju få in getter i ladan.. O varje gång som en get kutar in så står det "YEEEEHAAAAW"...Det är f*n inte Zelda! Det stinker sony.

Att man dessutom ska förvandlas till en konstig varg? Jag fattar inte vad det har med Zelda att göra? :blink:

 

Och kläderna man börjar med är vidriga...

Hästen kan man döpa... Tråkigt... Den ska heta EPONA! :(

Å Om inte Goroner, Zoras, Och dom andra figurerna är med så kommer jag bli vansinnig!

 

En annan info jag har läst är:      I tidigare spel har templen haft namn som Fire Temple, Woodfall Temple, Earth Temple osv.

Men utvecklarna låter sig meddela att templen i detta spel kommer att ha djurtenamn.

Vad i hel*ete menas med detta? Sk templen typ heta "Gris-Temple" och Hön-Temple" !?!?

 

Och det värsta... På trailern så ska man ju kalla på hästen... Han tar inte fram sin lilla ocarina som man hadde hoppas utan gör ännu värrä än i WW... Han VISSLAR!?!?  :blink:  Vad menas med det här!?  Jag tror inte att det kommer bli ett så bra Zelda spel  :/  Vad tror ni?

 

Jo, tycker vissa av dessa saker är lite tråkiga.... Speciellt det där med ko-tempel och gris-temple... Nu börjar det hela kännas mer som ett djur... ett spel som hedrar djuren.. fast det finns nog en hel del positivt med spelet också... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, tycker vissa av dessa saker är lite tråkiga.... Speciellt det där med ko-tempel och gris-temple... Nu börjar det hela kännas mer som ett djur... ett spel som hedrar djuren.. fast det finns nog en hel del positivt med spelet också...  ;)

 

Jag tycker att dom liknar djurrättsaktivister nu.. Först blir man en varg som ska springa efter nån katt på en bro sen ska man till det fina kossamu-templet och mjölka kossorna... Fyyyy Nintendo :( Om ni inte lyckas med detta nu så kommer jag bli sur på er... WW sög och jag hoppas att detta blir bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, tycker vissa av dessa saker är lite tråkiga.... Speciellt det där med ko-tempel och gris-temple... Nu börjar det hela kännas mer som ett djur... ett spel som hedrar djuren.. fast det finns nog en hel del positivt med spelet också...  ;)

 

va snackar du om tww va skitbra spel!! ;)

ja trodde oxo den va sämst för att den var tecknad och allt var ny men sen prova ja den o gillade den! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaga katt på tjur? Man ser i en trailer att Link hittar några katter i en skog. Det finns inte så mycket info om TP, det är lika bra att vänta tills det kommer.

 

Säg inte att du tror att det är en katt? Det är ingen katt...

 

Men den saken är det ända som kan förstöra TP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du med 'katt'? Den där 'katten' heter Midna eller nåt, och är typ en av de viktigaste i hela spelet! Om du inte visste det, så är det ju hon som räddar Link när han är fången, och hon slåss åt en när man är vargen. Och Link blir INTE en varg varje kväll, utan när han färdas in i Twilght Realm. Ville bara informera dig om det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du med 'katt'? Den där 'katten' heter Midna eller nåt, och är typ en av de viktigaste i hela spelet! Om du inte visste det, så är det ju hon som räddar Link när han är fången, och hon slåss åt en när man är vargen. Och Link blir INTE en varg varje kväll, utan när han färdas in i Twilght Realm. Ville bara informera dig om det  :)

 

Aha! Det var bra! :) Trodde han alltid blev varg^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Men om ingen av dom klassiska karaktärerna är med kommer det inte bli samma känsla...

Nej, det kommer bli en helt ny känsla. Du kan knmappast vara seriös när du tror att alla tempel kommer handla om djur?

Redigerat av brunhilde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror spelet kommer äga,det ända som stör mej e det med Vargen,värkar tråkigt jag vill bara vara Link å cutta alla med svärdet ,sen borde dom hitta på lite ny ljud när Link slåss o.s.v. det e samma hela tiden.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...