Hoppa till innehåll

Zelda Tp Kommer Suga...


Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu när jag fått veta en del saker om det nya spelet.. så börjar jag bli smått spyfärdig 

 

I början av spelet så ska man ju få in getter i ladan.. O varje gång som en get kutar in så står det "YEEEEHAAAAW"...Det är f*n inte Zelda! Det stinker sony.

Att man dessutom ska förvandlas till en konstig varg? Jag fattar inte vad det har med Zelda att göra? 

 

Och kläderna man börjar med är vidriga...

Hästen kan man döpa... Tråkigt... Den ska heta EPONA!

Å Om inte Goroner, Zoras, Och dom andra figurerna är med så kommer jag bli vansinnig!

 

En annan info jag har läst är: I tidigare spel har templen haft namn som Fire Temple, Woodfall Temple, Earth Temple osv.

Men utvecklarna låter sig meddela att templen i detta spel kommer att ha djurtenamn.

Vad i hel*ete menas med detta? Sk templen typ heta "Gris-Temple" och Hön-Temple" !?!? 

 

Och det värsta... På trailern så ska man ju kalla på hästen... Han tar inte fram sin lilla ocarina som man hadde hoppas utan gör ännu värrä än i WW... Han VISSLAR!?!?  Vad menas med det här!? Jag tror inte att det kommer bli ett så bra Zelda spel :/ Vad tror ni?

jag tro det kommer bli ett bra spel där imot tycker jag att du inte borde bry dig så mycket om namn tlx att templen har djur namn och att man får döpa hästen.. och om det e så vicktigt att ha en häst som heter epona döp den bara till det då <_< ;) Redigerat av bambocha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Du ser, nu när du har fått mer fakta så förstår du spelet och gillar det ;).

 

Har hört att spelet ska vara stort (ca 100 timmar med sidequests), detta betyder ju att det finns många överraskningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...