Staejjkarn Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Det var ju ganska lite ;) (jag var ironisk)
Xade Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Sluta tafsa det blir ett bra spel!! Shigeru Miyamoto har själv sagt att det är de bästa spel de gjort och att det kommer bli det bästa.
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Du ser, nu när du har fått mer fakta så förstår du spelet och gillar det ;). Har hört att spelet ska vara stort (ca 100 timmar med sidequests), detta betyder ju att det finns många överraskningar. F*n va gött :) ^_^ :D
Dark Link Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 En sak jag undrar bara... Det finns ju en trailer med 30 minuters gameplay, där Link dras in i en mörk värld av en hand.(Antagligen Dead Hand eller Floor Master) Undrar om man då sen kan komma tillbaka dit? För jag tror säkert det finns Heart Pieces där.
Mickeh Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare ^_^
Jason__Voorhees Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2006 hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare ^_^ Men mini-bossarna är ju inte ens "lite" svåra ^_^
Dark Link Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 I Majoras Mask är det ju två minibossar i varje tempel. Men spelet har bara fyra tempel...
Jason__Voorhees Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2006 I Majoras Mask är det ju två minibossar i varje tempel. Men spelet har bara fyra tempel... Mmm... Men dom minibossarna är så lätta :/ Särskilt Gomess...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre ;) Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender.
Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre ;) Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender. Aaa! Det hoppas jag me! :) Och gjärna några nyare vertioner av våra gamla välkända fiender :)
Mickeh Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender. men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag :kung: ^^
Dark Link Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag :kung: ^^ Hmm! 1 dungeon med 3 bossar och det är minst 7 dungeons (typ). Det är 21 st bossar. Försök själv hitta på 21 bossar som inte alls liknar varandra.
Rekommendera inlägg