Staejjkarn Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det var ju ganska lite ;) (jag var ironisk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Sluta tafsa det blir ett bra spel!! Shigeru Miyamoto har själv sagt att det är de bästa spel de gjort och att det kommer bli det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Du ser, nu när du har fått mer fakta så förstår du spelet och gillar det ;). Har hört att spelet ska vara stort (ca 100 timmar med sidequests), detta betyder ju att det finns många överraskningar. F*n va gött :) ^_^ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 En sak jag undrar bara... Det finns ju en trailer med 30 minuters gameplay, där Link dras in i en mörk värld av en hand.(Antagligen Dead Hand eller Floor Master) Undrar om man då sen kan komma tillbaka dit? För jag tror säkert det finns Heart Pieces där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare ^_^ Men mini-bossarna är ju inte ens "lite" svåra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 I Majoras Mask är det ju två minibossar i varje tempel. Men spelet har bara fyra tempel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 I Majoras Mask är det ju två minibossar i varje tempel. Men spelet har bara fyra tempel... Mmm... Men dom minibossarna är så lätta :/ Särskilt Gomess... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre ;) Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre ;) Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender. Aaa! Det hoppas jag me! :) Och gjärna några nyare vertioner av våra gamla välkända fiender :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender. men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag :kung: ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag :kung: ^^ Hmm! 1 dungeon med 3 bossar och det är minst 7 dungeons (typ). Det är 21 st bossar. Försök själv hitta på 21 bossar som inte alls liknar varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg