Hoppa till innehåll

Zelda Tp Kommer Suga...


Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

En sak jag undrar bara... Det finns ju en trailer med 30 minuters gameplay, där Link dras in i en mörk värld av en hand.(Antagligen Dead Hand eller Floor Master) Undrar om man då sen kan komma tillbaka dit? För jag tror säkert det finns Heart Pieces där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm hoppas att dom gör typ att i ''1'' tempel så e det inte bara en boss utan kanske 2 eller 3 bossar :D för om jag mins rätt så har det alltid varit 1 boss och i vissa tempel 1-mini boss som jag kallar dem jag vill att det ska vara typ 2 svåra bossar istället för 1 lätt och 1 lite svårare  ^_^

 

Men mini-bossarna är ju inte ens "lite" svåra ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hellre 2 lätta en 1 svår. Ju fler destå bättre  Hoppas allt är stort i TP och att det finns många, många bossar och fiender.
men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag :kung: ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag vill ha 3 jätte svåra bossar inte 2 lätta det e så tråkigt att döda dom med 2 slag  :kung: ^^

Hmm! 1 dungeon med 3 bossar och det är minst 7 dungeons (typ). Det är 21 st bossar. Försök själv hitta på 21 bossar som inte alls liknar varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...