Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag tror det kommer va :cool: att vara varulv! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag tror det kommer va :cool: att vara varulv! :evil: Det är lite skillnad på varulv och varg. En varulv biter folk så att dom också blir varulvar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Zelda tp kommer nog inte suga tror jag. Om man jämför med skilnaden på zelda oot och mm så var det väldigt stor skilnad och det var det också med ww och tp kommer nog också skilja sig väldigt mycket men jag tror det kommer hålla sig riktigt bra, specielt till nintendo wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Zelda TP kommer leverera som de har sagt, det kommer f*nimej bli det bästa Zelda spelet! Men det där med getterna, det hör ju inte till Zelda så det är dåligt. Fast spelet kommer bli en succé, det vet man. Grafiken ser lovande ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Med tanke på hur långt dom har jobbat med det så måste ju det bli bra!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Om jag får komma och störa mitt i maten så, tror ja faktisat att TP kommer bli en av dom bästa zeldaspelen "EVER"! vafan, ja blir ju kär i spelet bara på kolla på vikipedia som nån av er öppna kommer inte ihåg vem. men endå, den tecknade koplingen som ja stör mej på e att TWW var ju lite "sliskig" färjglatt spel. (De tyckte inte ja alls om när ja började se de spelet.) Asså ja tänkte först. "-Aha, barnspel" men ja började spela det. när jag just fått just fått båten. (kommer inte håg i huvet vad den heter) så började jag riktigt tycka om det spelet. Så ja tror detta kommer bli ett riktigt sköönt zelda spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Zelda TP kommer leverera som de har sagt, det kommer f*nimej bli det bästa Zelda spelet! Men det där med getterna, det hör ju inte till Zelda så det är dåligt. Fast spelet kommer bli en succé, det vet man. Grafiken ser lovande ut. nja kanske inte det bästa men det bli säkert ett jätte bra spel ;):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det blir svårt att skå TWW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det blir svårt att skå TWW. Det tror inte jag. Wind Waker kändes inte som tidernas spel, även om det var bra. Twilight Princess kommer lätt att slå Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag tror TP lätt kommer slå WW men WW är ändå roligt o spela.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det blir svårt att skå TWW. TWW är ju det sämsta i Zelda serien TP kommer äga sönder det totallt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Getterna e ju typ bara i början av spelet när man ska lära sej handskas med hästen..Och trots allt så e ju Link en bondsnubbe i spelet,så man får väl räkna med nåra Bää! :P Och dom har ju sagt att på Twilight Princess så spelar djuren en viktig roll . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg