Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ok! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 men hur komer jag för bi ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 öppning 1: klara pkmn ligan. öppning 2: klara alla 16 gymen och prata med prof. oak i pallet town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 du ska välja cynaquil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 du ska välja cynaquil varför ska han göra detoch vad har det med det här innlägget och göra :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 :cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'( utdrag ur texten:jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ok jag trode vel det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 cyndaquirl är bästa valet, ja! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 män när node den vara på lvl hundra nurmalt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 män när node den vara på lvl hundra nurmalt ? @tänk på stavningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 hade tänkt att säga det samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 hade tänkt att säga det samma. mmm ?!bra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg