Phaedrus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Instruktionsboken: Street Racing Street racing is popular in Vice City. Locations and participants change frequently but you can usually find them posted on a noticeboard at Sunshine Autos. Min fråga är, var ligger Sunshine Autos. Försök att beskriva så bra som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Även om jag har det på PC så finns ju stället på samma ställe i spelet.. http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...0&page=rampages gå in där, och titta mitt emmelan 30 och 31, fast närmast 30, där ser du en byggnad !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hittade och köpte stället. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Finns Street Racing till San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Ja, det finns ett uppdrag där man ska köra lite streetracing. Sen finns det lite småtävlingar här och där, dock inte bara street, lite offroad också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Det är roligt att köra Street Race på VC och man kan vinna hur mycket pengar som helst. När loppet startar, spring ur bilen och skriv in koden så att alla bilar sprängs. Ta en ny bil och kör hem loppet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) jätte kul och fuska sen spara <_< det är onödigt och fuska Redigerat 6 Juni 2006 av rikar cena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jätte kul och fuska sen spara <_< det är onödigt och fuska Öhh.. Bestäm dig! Onödigt och fuska eller jätteroligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jätte kul och fuska sen spara <_< det är onödigt och fuska Ägd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg