Hoppa till innehåll

Fel På Mitt Spel?


Rekommendera inlägg

När jag och min kompis har spelat typ en timme på två spelare så "fungerar" inte en av gubbarna för när man ska trycka på ex sova så händer det ingenting alltså han lägger sig inte i sängen och sover, ska det vara så????

 

Var lugn, efter någon dag kommer allt vara som vanligt. Din gubbe kommer vara på dåligt humör här är några koder gnomen l1 r1 upp x r2

maxa humör upp O upp höger l2 det var allt jag hade. :cool:

Redigerat av need speed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för dina svar även i mina andra trådar:) Men varför blir det så? man vill ju kunna styra gubben inte att han bara står där och inte gör ingenting.

 

Har en till fråga du kanske har sett den i en annan tråd.

 

Det är att jag vill köpa en bänk och då står det att jag byggt för mycket och bör ta bort några saker. Då testade jag att ta bort allt, väggar, golv och prylar allt men det går fortfarnade inte att bygga för brandriskförsäkringen hur gör jag då??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för dina svar även i mina andra trådar:) Men varför blir det så? man vill ju kunna styra gubben inte att han bara står där och inte gör ingenting.

 

Har en till fråga du kanske har sett den i en annan tråd.

 

Det är att jag vill köpa en bänk och då står det att jag byggt för mycket och bör ta bort några saker. Då testade jag att ta bort allt, väggar, golv och prylar allt men det går fortfarnade inte att bygga för brandriskförsäkringen hur gör jag då??

 

ta bort stora saker annars vet jag inte :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för dina svar även i mina andra trådar:) Men varför blir det så? man vill ju kunna styra gubben inte att han bara står där och inte gör ingenting.

 

Har en till fråga du kanske har sett den i en annan tråd.

 

Det är att jag vill köpa en bänk och då står det att jag byggt för mycket och bör ta bort några saker. Då testade jag att ta bort allt, väggar, golv och prylar allt men det går fortfarnade inte att bygga för brandriskförsäkringen hur gör jag då??

 

varför ska han ta bort saker ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har redan en brandsläckare och när jag ska köpa en till så kan jag ju inte det för att jag byggt för mycket. Jag har även tagit bort allt för att testa om jag kan bygga annat men då när det är tomt på marken kan jag ändå inte bygga någonting för branskyddslagen.

Redigerat av spel-maskinen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har redan en brandsläckare och när jag ska köpa en till så kan jag ju inte det för att jag byggt för mycket. Jag har även tagit bort allt för att testa om jag kan bygga annat men då när det är tomt på marken kan jag ändå inte bygga någonting för branskyddslagen.

 

vill du komma till en annan bana gå till fuska.se och leta efter det fusket :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

men det är bara för han e trött så fall.

 

nae det var fel du måste nog leta efter ett fusk så han får fulllt på alllt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...