Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Menar du att du fattar eller inte?

men jag vill veta HUR man fåår deoxys,lugia eller ho-oh på mystery gift!!! <_<

har det fungeerat ot någon av er???? :blink:

hur fåår mamn wonder news eller wonder cards?? :huh:

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag gick in på nintendo.se och skrev en fråga som var om hur man får deoxys, lugia och ho-oh så fick jag ett svar om att det ska komma ett event nånting till stan så jag fick åka dit (på riktigt). Synd bara att det bara fanns att man kunde få den där ticketen till deoxys <_< . Jag fick vänta i 2-3 månader på att eventet kom till stan. :zzz:

Skrivet

Jag gick in på nintendo.se och skrev en fråga som var om hur man får deoxys, lugia och ho-oh så fick jag ett svar om att det ska komma ett event nånting till stan så jag fick åka dit (på riktigt). Synd bara att det bara fanns att man kunde få den där ticketen till deoxys <_< . Jag fick vänta i 2-3 månader på att eventet kom till stan. :zzz:

SLUUUUUUTA INTE SVARA!!!!!!!! (jag vill veta hur man fåår biljetten till deoxys platsen) :)
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Är du blind eller?Ser du inte jag sa att man måste skicka in spelet till CN!

Skrivet

Är du blind eller?Ser du inte jag sa att man måste skicka in spelet till CN!

och vad är cn??? säkert ett ställe i sverige och jag bor i finnland... :)
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Det är Club Nintendo och det finns i hela världen(kanske inte i Afrika).Om du blir medlem på det kan du skicka in ditt spel.

Skrivet

Det är Club Nintendo och det finns i hela världen(kanske inte i Afrika).Om du blir medlem på det kan du skicka in ditt spel.

hur blir jag registrerad där och hur vet jag att det inte "skämmar" mig???(alltså att de inte ljuger och t.ex tar mitt spel) :huh:
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Tar Nintendo ditt spel!Då är ju bara polisänmälla dom så får du tillbaka ditt spel och dom får betala böter!

Skrivet

Tar Nintendo ditt spel!Då är ju bara polisänmälla dom så får du tillbaka ditt spel och dom får betala böter!

man veet alldrig...........kostar det ?????????????

(sekert kostar det men ja tänkte om jag måste tigga pengar av morzzan eller farzzzzan)

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Ja det kostar 199 svenska kronor per år!

Skrivet

Ja det kostar 199 svenska kronor per år!

onödigt dyrt för att bara skicka dit ett spel en gång +att jag inte spelar det så ofta

men jag undrar om wonder news och wonder cards är till nån nytta...

är dom??? :blink:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...