sjogreN^ Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 har precis börjat på en shaman nu undrar ja hur man ska specca en PvP shaman?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Specca den PvE istlt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Shamaner är inte bra PvP NPCs såringer rakt in bland ens totems det brukar PCs inte göra Men om du i alla fall vill bli bra på PvP så speca dig på enchantmemt och lite på elemental inte på healing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Shaman äger ju på PVP men inte på PVE. Mobsen slår ju sönder alla totems. Men för att vara en riktig person så är det jobbigt att slå ner alla totems som segar ner en -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag som e shaman tycker att du ska välja själv, själv har jag både pvp och pve speccad. Vill du vara range ska du ta elemental/restoration eller om du vill vara melee kan du ta enhancement/restoration. PS Restoration e för pve. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag kör 30 enchancement o 21 resto, de e asbra IMO. fast jag är ju inte 60 än, så jag har bara lite på enchancement. 21 i resto e asbra för att man får nature swiftness så du kan göra instant cast på vilken spell som helst under 10 sec casting time t.ex healing wave, chain lighting m.m. Sen gör resto också så att det är 75 procents chans att inte blir interuppted när man gör lesser healing wave, den tar också en halv sekund snabbare o göra healing spells. Enchancement e bra för man kan ha två handade maces o axes, 1 sec cast ghost wolf, mer crit och block chans och massor annat... Det var min åsikt för hur man speccar en PvP shaman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg