ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 För ett tag sedan var jag i Sthlm och inhandlade Max Payne, jag åkte inte dit bara för att handla det dock, och tänkte att nu ska det bli roligt att köra det igen, det var ju så länge sen sist. Men tji fick jag, när jag ska innstalera det dagen efter funkar det inte. Jag vet att datorn klarar av spelet, och det går att innstalera helt och hållet, det är bara det att när man valt svårighetsgrad och så, så när spelet laddar och första videon ska visas går datorn ur spelet! Jag har kört första uppdraget en gång, men sen gick datorn ur igen... Vad kan vara felet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 händer exakt samma sak med mitt max payne 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 För ett tag sedan var jag i Sthlm och inhandlade Max Payne, jag åkte inte dit bara för att handla det dock, och tänkte att nu ska det bli roligt att köra det igen, det var ju så länge sen sist. Men tji fick jag, när jag ska innstalera det dagen efter funkar det inte. Jag vet att datorn klarar av spelet, och det går att innstalera helt och hållet, det är bara det att när man valt svårighetsgrad och så, så när spelet laddar och första videon ska visas går datorn ur spelet! Jag har kört första uppdraget en gång, men sen gick datorn ur igen... Vad kan vara felet??? *ShitBreakSean..lär dig stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 vilket eller vilka ord stavade jag fel på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 fattar inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 felet kan vara att du måste ställa om graffiken på spelet jag har 2:an och jag kör på max graffik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag testade och ställa ner allt på det sämsta, funkar ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 vilket eller vilka ord stavade jag fel på?? tji,innstalera,inhandlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.