Putside Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 När Jag installerade mitt GTA: SA så går allt som smort, jag börjar spela och tänker att jag möjligen ska sänka grafiken en aning. Jag börjar på det lägsta för att kolla hur det är. när jag trycker på enter så blir allt svart.. Det kommer upp en ruta där det står "Check signal cable" och den lilla gröna lampan på skärmen börjar blinka och jag "checkar" kabeln. Allt sitter i som det ska men inget tycks hända. Samtidigt som rutan är uppe så testar jag att trycka på piltangenterna, det vanliga ljudet hörs. Inget händer om man stänger av skärmen och på igen. Detta har jag försökt med utan resultat: > Tagit ut skivan och blåst/putsat den och satt i den igen. > Startat om datorn för att se om det är något fel på datorn > Installerat om hela spelet, men samma sak händer Inget har fungerat och jag börjar bli desperat, Jag har ju spelat ut det innan med lägsta grafik men då gick allt bra. Och det är bara när jag ska spela just det spelet som allt hänger sig. Hur ska jag göra ? Har någon annan haft liknande problem ? Hela spelet kan ju inte förstöras för att jag ställde in grafiken, kan det vara nått fel med själva datorn tro ?
ShitBreakSean Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Jag tror att jag har haft ett liknande problem förut, fast med ett annat spel, när jag skulle ändra något så gick datorn ur spelet eller nåt. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med ditt problem, för jag spelar inte det spelet längre, och har därför inte löst mitt problem...
Putside Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Men kan inte nån annan ge lite tips på vad mer saker man skulle kunna testa ?! Redigerat 5 Juni 2006 av outside enemy
marz231 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Jag hadde samma problem med pirates of the carribean förut då berodde det på grafik kortet. Köpte nytt så nu funkar det :D. Kanske är samma för dig?
Rekommendera inlägg