ELF Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Hur ser man vad man har för version av spelet? Europeisk eller UK(Brittisk)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ser man inte det på huvudmenyn? Annars på baksidan av omslaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Man ser det på fodralet, men han kanske inte äger ett originalspel, han har kanske laddat hem det. Och i så fall vet jag inte hur man kollar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 readme filen kanske det står i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har läst i readme filen. Men jag hittar bara vilken siffer version det är av spelet. Jag har även kollat efter andra text filer. Har inte hittat något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 men som presentation sa, om du har köpt det så står det på fodralet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 letar du efter en no-cd sak spelar det väll igen roll ifall du har en europeisk verision eller en britisk bara du har rätt nummer på verisionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ja, men om jag vill patcha såelet så att ljudet funkar så måste jag ha nyaste versionen av no-cd. Då måste jag veta Europeisk eller UK... Det brukar ju alltid stå i alla andra spel som finns av olika versioner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det var ju inget att oroa sig för. Det vara bara att testa med någon av dom, installera och ha kul. Men tyvärr så fixades inte ljudet som det stod att det skulle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg