ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Hej! Vart kan jag hitta poliskläderna på San Andreas? Är i stort behov av dem då jag vill leka polis:P tacksam frö svar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har inte svaret på din fråga, men undrar också var man kan få tag på dom. Måste man klara något speciellt uppdrag eller kan man inte ha poliskläder? Det måste ju finnas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 man får det iallafall inte i något uppdrag :( Har klarat ut spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 man får det iallafall inte i något uppdrag :( Har klarat ut spelet :D samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag läste på en sida att man får poliskläderna när man är ihop med Barbara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 När man Dejtat henne till 100% tror jag man får dom i garderoben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 men f*n också, jag blev ju sur på henne en gång å skjör ihjäl henne <_< men man kan väll bara plocka upp dom igen från samma ställe där man hittade dom först efter att man har dödat dom? Det kunde jag med Katie i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Tror de... sprarde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Uumm, jag sparade efteråt (det gjorde jag med Katie oxå, och jag kunde hämta henne där vid golfbanan igen dagen efter). Redigerat 9 Juni 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Häftiga brudar det där asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Häftiga brudar det där asså. haha, jepp, och dom fråga till och med igen om jag vill gå ut å äta med dem. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Man får dom då man har fått hundra procent med Barbara. Dock är poliskläderna som vilka plagg som hälst I spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg