pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Varför måste alla som börjar här glömma caps lock knappen på hela tiden? (glömma och glömma:P) Ni som gör det, sluta med det! det är bara störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vad menar du med det? Det är ju deras problem! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag gör det ibland för jag kommer åt den när jag spelar cs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Varför måste alla som börjar här glömma caps lock knappen på hela tiden? (glömma och glömma:P) Ni som gör det, sluta med det! det är bara störande! Det kan vara störande men det är inget vi ska lägga oss i!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det är jätte störamde för det är typ som om man är arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 VADÅ JAG TYCKER INTE DET E NÅN SKILLNAD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jo det är super-störande tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker inte det är störande! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja men om ni nu tycker det är störande så kan ni gö börja med att skicka ett PM till den som håller på så så kanske en kommer att vara tyst! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker det är skit störande=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Men jag har skickat pm till GOLDEN MAN men han har inte svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 blunda när ni ser nån som skrivit med caps lock inne så blir det inte så störande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.