FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej www.fuskarna.nu!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 VADÅ DET HÄR STÖR INTE ALLS. DET ÄR JU COOLT TYCKER JAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Fatta vilken status man får av att skriva med stora bokstäver. Üb33r-Ultr4-N00b-Mtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Snygg rank där k3ng4.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nu fattar jag K3ng4 menar att han har en sån rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det finns absolut ingen andledning till att skriva med stora bokstäver :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Tydligen tycker alla spammare/noobs att det är coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 atilla skriver alltid med stora bokstäver :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men det ser ju ut som om man är arg och det är störande. Man skulle lika gärna kunna skriva så här hela tiden. JAG TRODDE MAN HADE UTROPSTECKEN FÖR ATT SKRIKA OCH VARA ARG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 GOLDEN MAN Har alltid inne caps lock också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) Nu fattar jag K3ng4 menar att han har en sån rank. va tjyst da 0013 Redigerat 10 Februari 2004 av mr.best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.