Dark Link Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Men sluta klaga tills du har testat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Men sluta klaga tills du har testat den! Jaja... Men den ser faktiskt annorlunda ut :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Faktiskt så tror jag ingen bryr sig om vad du tycker Jason, nu ser den ut så här och du är nog den enda som dömt den innan du ens provat. Om inte TP kommer till GCN så är Nintendo sämst. Lurar folk att köpa ett Wii bara för spelet... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Var lugn, spelet kommer till både Wii och Game Qube. JAg ska iallafall köpa det till Wii, fett kul att få svinga Links svärd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Väldigt konstigt om det inte kommer till GC eftersom jag beställt det till GC. <_< Men jag ska köpa TP till Wii sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 ja det måste komma till GC för alla som har bestält det till GC då...? ska dom skicka spelet till Wii istället elr...? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Om det nu skulle vara annorlunda behöver det inte betyda att det är något negativt .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jamaboy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Om det nu skulle vara annorlunda behöver det inte betyda att det är något negativt .. men hur efterblivan är ni om ni vill vet saker om spel å sånt så klart kolla man ju upp det är alla på den sida efter och nu inte vet så har E3 vart för en mådnasen kolla ni den länken http://www.gamereactor.se/texter/?id=7462 så ser ni att TP kommer till både Wii och GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 "Man kan använda GC kontroller till Wii."?? ooh jasså jasså :blink: ja jo wii har en mystisk kontroll :blink: men de vore häftig känsla att få svinga links svärd "själv" ska kolla in sidan, har faktist inte gjort de än :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 men hur efterblivan är ni om ni vill vet saker om spel å sånt så klart kolla man ju upp det är alla på den sida efter och nu inte vet så har E3 vart för en mådnasen kolla ni den länken http://www.gamereactor.se/texter/?id=7462 så ser ni att TP kommer till både Wii och GC man behöver inte vara efterbliven för det eller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg