DarkNintendo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Hur många symboler har ni vunnit i Battle Frontinier? Jag har 6/14. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Symboler? hur menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Man får det när man vinner i ett Battle Fronter "hus" <_< ....men åter till ämnet:1(bara :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) du har nog rätt vad har detta med pokemon att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) Det har med pokémon att göra :angry: (det är på emerald) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) ta det lungt vissa kanske inte spelar pokemon 24 timmar om dygnet som vissa andra gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Har det här ens med pokemon att göra(ursäkta om jag är lite borta och inte fattar) Jag blir bara förvirrad :wacko: Vad menar du? Redigerat 7 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Han menar att vi spelar hela tiden. Det där var dumt, Blizzey! :angry: Jaja, jag har Knowledge Silver Symbol (Battle Factory) och Luck Silver Symbol (Battle Pike). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Ja det var dumt Blizzey! Jannejan:Jag har också den i Battle Pike! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Skulle nån kunna skriva hur man får symboler `?´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Ja det var dumt Blizzey! Jannejan:Jag har också den i Battle Pike! bara för att ni spelar 24 timmar om dygnet ;) Jag däremot är med kompisar på dagarna @O.B.S. ni kanske inte har några kompisar bara för att ni är pokemon nördar :D inte vet jag + den som kommenterar det innlägg är en nörd :visslar: Redigerat 8 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg