rasmus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 När man möter Salazar :evil: , finns det nåt tips om hur man dödar han, tillexempel om det finns nåt ställe där man kan gömma sig utan å bli skadad,eller om det finns ett sätt att döda en av armarna för gott, eller nåt annat så skulle jag bli glad om ni visste. Alltså jag vet att man ska skjuta :medieval: på ögat sen på Salazar där inne, men vet inge mer. :angry: :bah: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Snälla, överdriv inte med smilies. Det hjälper dig inget. I alla fall. Man kan och ska bara skjuta på ögat först och sen på Salazar. Men mycket beror på vad du har för saker med dig. Det finns en Walktrough på gamefags här: http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi..._boss_enemy.txt Annars har jag inget annat tips än att använda ett så kraftigt vapen som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Snälla, överdriv inte med smilies. Det hjälper dig inget. I alla fall. Man kan och ska bara skjuta på ögat först och sen på Salazar. Men mycket beror på vad du har för saker med dig. Det finns en Walktrough på gamefags här: http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi..._boss_enemy.txt Annars har jag inget annat tips än att använda ett så kraftigt vapen som möjligt. andvända shotgun/tmp på ögan och sen en uppgraderad brokenbutterfly/semiauto rifle på salazar .. typ 6 på han så är han död. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 pff.. ett rocket luncher skott så dör han ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 först tar du bara broken butterflyn på hans öga sen tar du rocket launcher på salazar så har du klarat det ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg