TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Vilken tycker ni att jag ska ha? Jag behöver en stark vatten pokemon som helst passar bra in i mitt super team ^_^ Just nu är det: Poliwrath lvl 49 Exeggutor lvl 56 Ampharos lvl 45 Tyranitar lvl 58 Typhlosion lvl 58 Pidgeot lvl 46 Är det någon annan som behövs bytas ut tycker ni? Vill helst ha svar på min första fråga sen kan ni gärna svara på min andra :) Redigerat 6 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 1: Swampert, Blastoise eller Ludicolo, eller behåll Poliwrath, gör vad du vill. 2: Teamet är bra ! men vilket spel är det, FR/LG, eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag ser inga heller problem på teamet....så skriv attackerna istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 oj jag glömde skriva vilket spel det är silver..attackerna är Poliwrath lvl 49 Doubleslap, Hypnosis, Submission, Surf Exeggutor lvl 56 Barrage, Hypnosis, Psychic, Solarbeam Ampharos lvl 45 Ska lära den bättre Tackle, LightScreen, Thundershock, Thunderwave Tyranitar lvl 58 Hyperbeam, Crunch, Rockslide, Earthquake Typhlosion lvl 58 Firewheel, Flamethrower, Swift, Quick Attack Pidgeot lvl 46 Fly, Tackle, Wingattack Quick Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 oj jag glömde skriva vilket spel det är silver..attackerna är Poliwrath lvl 49 Doubleslap, Hypnosis, Submission, Surf Exeggutor lvl 56 Barrage, Hypnosis, Psychic, Solarbeam Ampharos lvl 45 Ska lära den bättre Tackle, LightScreen, Thundershock, Thunderwave Tyranitar lvl 58 Hyperbeam, Crunch, Rockslide, Earthquake Typhlosion lvl 58 Firewheel, Flamethrower, Swift, Quick Attack Pidgeot lvl 46 Fly, Tackle, Wingattack Quick Attack ähh du behöver nog inte byta nån du har ju ett bra team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 gyarados med hydro pump, surf, dragon rage/twister och crunch vore bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 gyarados med hydro pump, surf, dragon rage/twister och crunch vore bra! @man kan bara ha 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag menar dragon rage ELLER twister, han får välja själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Tycker du att jag ska byta tillbaka till Gyarados? Eller är poliwrath bättre eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Asså jag ser Gyarados bättre än Poliwrath ;) ...bara ett förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Ni lär er aldrig va ? ;D Okej.. Poliwraths starkaste Stat är dens Att.. Och eftersom du behöver en vattenpokemon/vattenattacker så behövs SP att mera. Fundera på att skaffa en Milotic om du klarar av det. Gyrados suger som vatten pokemon.. Bra att dock. Förslag : Milotic : Att - Ice Beam, Surf, Bodyslam, Recover. Blastoise : Att-Ice beam, Surf, Rain Dance, (stark normal att tex strenght osv. Politoad : Att - Ice beam, Surf, Psychic, Bodyslam. Sen du.. Byt ut Pigeots tackle mot någonting mer.. effektivt. Och Typholotions swift mot Thunderpunch. Eftersom du ska lära amaphros bättre så föreslår jag thunderbolt. //Snooze Btw. Anden, du är exakt ett år äldre än mig xD.. Min lillebrors konto för er som inte vet. Redigerat 7 Juni 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Ni lär er aldrig va ? ;D Okej.. Poliwraths starkaste Stat är dens Att.. Och eftersom du behöver en vattenpokemon/vattenattacker så behövs SP att mera. Fundera på att skaffa en Milotic om du klarar av det. Gyrados suger som vatten pokemon.. Bra att dock. Förslag : Milotic : Att - Ice Beam, Surf, Bodyslam, Recover. Blastoise : Att-Ice beam, Surf, Rain Dance, (stark normal att tex strenght osv. Politoad : Att - Ice beam, Surf, Psychic, Bodyslam. Sen du.. Byt ut Pigeots tackle mot någonting mer.. effektivt. Och Typholotions swift mot Thunderpunch. Eftersom du ska lära amaphros bättre så föreslår jag thunderbolt. //Snooze 1:jag skrev att det är pokemon silver Milotic och politad går inte att få på silver,(osäker om politoad) kan inte vara några start pokemon för jag kan inte byta med någon. 2:var får man thunderbolt/lär den sig det någon gång. 3:typlosions swift är den enda "hyfsat" bra attacken (normal type) som han har,funderar på att försöka lära den bodyslam men var hittar men den? 4:Vad tycker du att jag ska lära Pidgeot då? den är ju inte speciellt bra precis steel wing ska jag nog lära den men sen, vad mer? 5: var får man icebeam klart att vi har samma födelsedagar om vi båda är bäst B) Redigerat 7 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg