Cyper Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Area 51, L.S PD, S.F PD, L.V PD och Easter Basin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 det är nästan nerlagt ämnet och så kommer du och skriver något som jag inte förstår vad du menar med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Area 51, L.S PD, S.F PD, L.V PD och Easter Basin. vad f*n är Easter Basin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Undrar jag med, men fatta detta: Det heter Area 69 i spelet, i verkligheten heter det area 51, sök på google earth, då ser man massa bilar och flygplan och svarta hål i marken :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Undrar jag med, men fatta detta: Det heter Area 69 i spelet, i verkligheten heter det area 51, sök på google earth, då ser man massa bilar och flygplan och svarta hål i marken :o Jag vet, det heter Are 69 eller 71 eller vad fasen det nu var i spelet. I verkligheten så heter det Area 51, som du sa. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag kan inte hitta dom ställerna där poliser hänger och om man kommer in skjuter dom.... :( Det värkar så kul att springa in och mörda dom alllaaaaa :evil: :P Ni kanske kan vissa på en kart bild och ringa in i paint och vissa den :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Easter Basin??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Easter Basin??? Det är hamnen i san fierro om jag inte minns fel. Karta: http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g....php?image=1234 Redigerat 29 Juni 2006 av 50Cent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jaha, där... Uppdraget man gör där är jätteroligt tycker jag. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lila_guy94 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vaa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Läs, och sluta skriv dumma inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg