Hoppa till innehåll

Hemma Hos Flickvännen

ELF

Rekommendera inlägg

När man får komma in til sin flickvän så ska man ju kunna se när man knllr, men det gör man ju inte. När går det att se det eller finns det bara på GTA:SA till PlayStation?

Jag har i alla fall hittat en mod som låser upp det. Jag vill bara veta om det verkligen inte finns på GTA:SA till PC. Så jag vet om jag måste använda modden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte?

:angry: Jag patchade spelet igår. Så det är visst inget att tala om den modden. För jag läste mig till att patchen gör så att modden inte funkar. :(

PS. Patchen fixar ju inte det som det står att den ska fix<. t.ex. ljudet.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK. Det var ju synd. Då borde de ju bli stämda för att de har det till GTA:SA till PS2

Jag har patchat spelet och patchen gjorde ju inget. Så jag får ta och installera om SA så jag kan ha HotCoffe modden...

DUMMA dem som stämde Rockstar games. Jag tror nästan jag vet vad det var för slags person. Jag kan syfta på någon religion :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du har en nyare version av SA så kan det hända att modden inte funkar även om du avinstallerar patchen. På dom nyare versionerna så har rockstar typ satt dit något skydd mot hot coffe, men jag har den äldsta versionen av SA, så jag kan installera modden när jag vill :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...