Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Men det kanske kommer avslöja sig i den sjunde boken. Trots allt skulle mycket handla om Lily. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 om det är ett avslöjande om henne så kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 FuzioN: Harry använde Crucio mot Snape i slutet av sexan, det kanske är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Men hur skall Draco Malfoy komma tillbaka till skolan igen? Kommer han någonsin bli förlåten? han kanske dödar Voldemort för att Harry dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag är ingen Harry Potter-galning, men jag har alla 6 böckerna som kommit ut, och jag tänker köpa 7:an den dagen den kommer ut.. Jag tror iaf att HP besegrar Voldemort till slut, efter en myyyycket svår strid. Ron och Hermione gifter sig nog och alla blir lyckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag skulle spy om malfoy (draco) bara var utsat för imperius förbanelsen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 JK Rowling medger härmed att två viktiga personer som står Harry nära kommer att dö i den sista boken, alltså inte Harry själv. Dessa två lär vara Neville och Voldemort då Nevills föräldrar omkom på grund av just Voldemort. Neville kommer förmodligen att försöka döda honom för att sedan omkomma själv i någon förbannelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Skuggan: Har hon verkligen avslöjat så mycket om bokens innehåll redan, det känns lite konstigt enligt mig. Det låter som några bra teorier i alla fall, men som sagt är det verkligen hon som har sagt det? Finns det bevis för det i så fall. Jag ska köpa den sjunde boken när den kommer ut, det finns det inga tvivel om. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Skuggan: Har hon verkligen avslöjat så mycket om bokens innehåll redan, det känns lite konstigt enligt mig. Det låter som några bra teorier i alla fall, men som sagt är det verkligen hon som har sagt det? Finns det bevis för det i så fall. Jag ska köpa den sjunde boken när den kommer ut, det finns det inga tvivel om. B) Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,847969,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Skuggan: Har hon verkligen avslöjat så mycket om bokens innehåll redan, det känns lite konstigt enligt mig. Det låter som några bra teorier i alla fall, men som sagt är det verkligen hon som har sagt det? Finns det bevis för det i så fall. Jag ska köpa den sjunde boken när den kommer ut, det finns det inga tvivel om. B) Tack! Det blir spännande att läsa fortsättningen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 JK Rowling medger härmed att två viktiga personer som står Harry nära kommer att dö i den sista boken, alltså inte Harry själv. Dessa två lär vara Neville och Voldemort då Nevills föräldrar omkom på grund av just Voldemort. Neville kommer förmodligen att försöka döda honom för att sedan omkomma själv i någon förbannelse. Nevilles föräldrar lever ju. De ligger på Sankt Mungos eller vad nu det hette. De har bara förlorat förståndet, men lever gör de iallafall. Och sen var det Bellatrix som fick dem att bli sånna, inte Han-Som-Inte-Får-Nämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 JK Rowling medger härmed att två viktiga personer som står Harry nära kommer att dö i den sista boken, alltså inte Harry själv. Dessa två lär vara Neville och Voldemort då Nevills föräldrar omkom på grund av just Voldemort. Neville kommer förmodligen att försöka döda honom för att sedan omkomma själv i någon förbannelse. WTF?! Jag som hela tiden gick och inbillade mig att det var Han-Som-Inte-Får-Nämnas som "dödade" Neville's föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.