Mel Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 mel: skitbra historia :) Man får tacka :P Men ni skulle läsa min kompis historia på The swedish Rowling fanclub. Den är helknäpp. Men ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 kan du länka ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mel Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 kan du länka ??? Få se här nu.... Ja du. Det kan jag. Min kompis knäppa historia =)!! Jag är medlem där också, namnet är Mel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag tror som många andra att Ron och Hermione gifter sig men att Harry dödar Lord Voldemort och att han sen blir ihop med Cho.Sen tror jag att J.K Rowling kommer att börja skriva en annan serie om Harrys barn :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag gillar Harry Potter och jag tror att den sjunde boken kommer att handla om Horrokruxerna och om Voldemort. Eftersom den sista Horrokruxen är Voldemort ( eller hur man nu ska beskriva det ) så tror jag att Harry kommer att döda honom och att dem kommer att hitta alla Horrokruxer. Och så lever de lyckliga i alla sina dar! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.