Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Lite information: *Det sista ordet kommer att vara ärr, säger J. K. Rowling. *En av Gryffindorarna i Harrys årskurs kommer att bli lärare på Hogwarts. *Neville?* *J. K. Rowling sade i en intervju att det sista kapitlet kommer att handla om Överlevarna. *Prof. Lupin kommer att spela en stor roll. *Harry och Malfoy kommer att sammarbeta. *Det kommer komma ett stort avslöjande om Lily Potter. *Hermione kommer att bli Överste Prefekt. *Harrys ögon spelar fortfarande en stor roll. *Harry dör när han försöker rädda en vän (Hermione?). *Harry kommer att vara på Azkaban ett tag. Källa: www.rowlingfanclub.se/?link=boksju Jag vet inte om det är sant, men det stod så i källan. Om harry skulle dö när han försöker rädda en vän så tror jag att det skulle kunna va Malfoy han försöker rädda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 om dom sammarbetar så är det möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Nej, det är inte logiskt att Harry offrar sig för Malfoy. I de senaste böckerna har de kikat mycket på Harry & Hermoine. Voldemort tar Hermoine till fånga, som gissla i slutet efter horrokruxerna är förstörda. Eftersom Harry är kär i henne, hoppar han framför henne när Voldemort utgör en förbannelse siktad på Hermoine. Sedan efter det så kommer Neville, som hjälpt Harry att hitta horrokruxerna före striden, hämnas sina föräldrar och dödar ondskan för evigt. Men kanske Harry offrar sig för någon annan... någon i fenixorden? Eller Hagrid? Ron? Man blir hysterisk av alla frågor... men man vill ju inte förstöra stämningen när man läser sedan själva boken så ha tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ron och Hermione är likvärdiga för Harry så han kommer antagligen att offra sig för Hagrid, som du precis nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Harry kommer inte offra sig för Hagrid , han måste döda voldemort. Men undrar vem R.A.B. är den enda rimliga kan vara Regulus Black ? :P Och fuzion harry är inte alls kär i Hermione ! .. Ron är det .! Lite information: *Det sista ordet kommer att vara ärr, säger J. K. Rowling. *En av Gryffindorarna i Harrys årskurs kommer att bli lärare på Hogwarts. *Neville?* *J. K. Rowling sade i en intervju att det sista kapitlet kommer att handla om Överlevarna. *Prof. Lupin kommer att spela en stor roll. *Harry och Malfoy kommer att sammarbeta. *Det kommer komma ett stort avslöjande om Lily Potter. *Hermione kommer att bli Överste Prefekt. *Harrys ögon spelar fortfarande en stor roll. *Harry dör när han försöker rädda en vän (Hermione?). *Harry kommer att vara på Azkaban ett tag. Källa: www.rowlingfanclub.se/?link=boksju Jag vet inte om det är sant, men det stod så i källan. Det där med lily stämmer nog , eftersom han ska besöka Godrics Hollow . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag tror att voldemort var kär i lily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 WTF?!!!!!! aldrig! kanske snape men INTE voldy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jo det tror jag, han var kär och hämnades på världen för hon gifte sig med james Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag tror inte ryktena är påhittade, utan hon har gett ut uppgifterna i pressen. Men vad menar hon med att Harry skall vara på Askaban? Någon som har en aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Man vet så pass lite om Voldemort's kärleksliv så det skulle lika gärna kunna vara så att han faktiskt var kär i Lilly under skoltiden. Sedan så blev Voldemort arg när han fick veta att James gift sig med Lilly, vilket resulterade att han dödade de. Redigerat 18 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Men hur skall Draco Malfoy komma tillbaka till skolan igen? Kommer han någonsin bli förlåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jo det tror jag, han var kär och hämnades på världen för hon gifte sig med james Det märks att du inte har läst böckerna , iaf inte ordentligt . Voldemort försökte ju döda Harry bara för att han trodde på profetian ( ni vet hur den går hoppas jag ) osv. osv .. Mén james och Lily försökte stoppa honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.