har ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :(
Har Ni Varit Olyckligt Kär Nån Gång?
När jag var liten så var jag kär i sångaren i Slowdive. ;D
Nej, jag har fått alla som jag velat ha
=inga?
↗ till inläggethar ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :(
Hitta en ny sen då? :)
Självklart har man varit de...
Finns nog inget som är mer smärtsamt än olycklig kärlek.
Och det värsta är om man har haft den i handen men bara låtit den flyta iväg mellan fingrarna
↗ till inläggethar ni det?iallafall så är jag det nu, jag är kär i en i min klass men jag vet att hon inte gillar mig, och sen efter sommarlovet börjar vi i sexan och då splittras våran nuvarande klass och då kommer jag knappt ens träffa henne :(
Jag har samma problem :(
Hitills har alla sagt ja till mig. (Till de jag frågat på)
Men snart kommer olycklig kärlek även drabba mig.
@ Corpsegrinder och FuzioN: ALLA?! Räcker det inte med en :P?
@ Jason__Voorhees: SÅ lätt är det nog inte, att bara sådär hitta en ny.
Själv har jag aldrig varit olyckligt kär, nej inte ens kär, tror jag :huh:.
Japp, det har jag varit. Jag var kär i en tjej i min klass. Tyvärr umgicks jag sällan med henne, och under den perioden jag var kär i henne så var hon redan med en annan. Då tänkte jag nästan bara på henne hela tiden. Skitjobbigt asså.
Typ, ja? Jo men det har jag varit.
det är lite svårt att bli kär för mig för jag är omringad av knäppa stolpskott :blink:
* Jewes007, ibland får man ta de hårdaste smällarna livet har att erbjuda...
Men rätt jobbigt att vara kär i någon ibland...
Love can be painful,
Even when it's to deep to throw away.
Olycklig Kär e ju klart att man har vart :/
OM jag har????
du skulle bara veta....
Tror nog att alla vi har varit det :/ Varit så för mig många gånger, och kommer antagligen vara så i framtiden också..
Men när man väl hittar någon som man gillar, och som gillar en tillbaks.. Då känns alla dom där olyckliga stunderna som borta.. Kärlek e bra fint asså :)