Garone Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Vi ska snart göra MC i vår guild nu, Men de säger att man ska bli "Attuned for MC" Vad är det?
Flagg Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Du måste göra en speciell quest serie som ger dig tillgång till MC. Annars kan du inte komma in där.
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Men svara på de istället för att visa en sida! Han ville att ni skulle ge svar och ingen sida! Du ska prata med Duke Hydraxis som finns i Azshara i en ö vad jag såg i en karta. Ser du någon lv 60 på vägen så kan du fråga honom och leda dig dit.
r5ewgythijasr Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Fel. Du talar med en Blood Elf (eller vad det är) i Blackrock Mountain, han finns vid MC kristallen :>.
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 I thottbot så står det att man startar questen i azshara.
Flagg Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Du kollade på fel quest då, kanske? Här... Redigerat 9 Juni 2006 av Flagg
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 men , va dum man får va... Du tar questen utanför vägen in till brd.. Också vid en kristall , är en blood elf där som du tar questen av.. sedan köru brd , tills du kommer till en annan instance innuti BRD , MEN gå inte in i instancen förrens du har tagit "core fragment" som är ungefär till vänster om Instance "spegeln" . Sedan när du ska in till MC me guilden eller nått , Så "snackar" du med Stenen som är brevid bloodelfen där du tog questen från början..så skaru typ lägga handen på stenen och så ere klart xD.. :ph34r:
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Hehe, Har hittat den :D Enligt mina instructioner eller :P^^
Flagg Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Hehe, Har hittat den :D Ja du är bäst. Jag tror jag ska börja avguda dig. Tända rökelser och sätta upp en liten staty av dig.
Rekommendera inlägg