Xynthiar Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 initiativ är rå bra... såhär har jag planerat mina talents (subtley först): TALENT LÄNK!
shacti Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 länken funkade inte... som jag sa finns det en del saker du inte klarar dig utan. Som improved gouge på combat trädet. utan den kan du inte re-stealtha i combat i pvp.
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 asså..du tar vad du själv vill.. de din rogue du ska inte ta enligt vad dom andra tycker e bäst... Det dom säger är vad DOM tycker passar dom och är bäst..inte vad du tycker och hur de passar...om du vill ha bra dmg me backstab o ambush ta dagger main hand sword offhand...(Enligt mig)
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Vet inte riktigt om jag håller med om svärd i off-hand. Med off-hand ska du procca poisons alltså snabbhet är viktigt. Black menace är lagom snabb och har skönt med dps. För en lvl 40 alltså. Jag vet inte hur det är längre upp. Knightly Longsword of the tiger funkar också, ett riktigt snabbt en-hands svärd. Men båda dom är bara bra på lvl 40 och kanske lite uppåt.
Xynthiar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 [----LÄNK----] den länken ska nog fungera bättre
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Vet inte riktigt om jag håller med om svärd i off-hand. Med off-hand ska du procca poisons alltså snabbhet är viktigt. Black menace är lagom snabb och har skönt med dps. För en lvl 40 alltså. Jag vet inte hur det är längre upp. Knightly Longsword of the tiger funkar också, ett riktigt snabbt en-hands svärd. Men båda dom är bara bra på lvl 40 och kanske lite uppåt. Jo man ska ha sword i offhand..skönare me dagger i main hand så man can Ambush ..gouge .. back stab..
Flagg Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Vet inte riktigt om jag håller med om svärd i off-hand. Med off-hand ska du procca poisons alltså snabbhet är viktigt. Black menace är lagom snabb och har skönt med dps. För en lvl 40 alltså. Jag vet inte hur det är längre upp. Knightly Longsword of the tiger funkar också, ett riktigt snabbt en-hands svärd. Men båda dom är bara bra på lvl 40 och kanske lite uppåt. Högre DMG med sword i main-hand.
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Vet inte riktigt om jag håller med om svärd i off-hand. Med off-hand ska du procca poisons alltså snabbhet är viktigt. Black menace är lagom snabb och har skönt med dps. För en lvl 40 alltså. Jag vet inte hur det är längre upp. Knightly Longsword of the tiger funkar också, ett riktigt snabbt en-hands svärd. Men båda dom är bara bra på lvl 40 och kanske lite uppåt. Högre DMG med abush/backstab
shacti Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Alltså dubbel dagger eller mycket snabbt svärd (1.5 eller mindre i speed) i off. Annars är poisons värdelösa. Och svärd i main, varför inte välja en warrior istället isf?
shacti Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Fattar inte riktigt vad du menar. Men om du tänker ha sword i main kan du lika gärna ta warr. Bättre armor.
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Rogues slår snabbare med dual wield. Mycket också.
Rekommendera inlägg