Hoppa till innehåll

Mafia/gäng Guild

Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt starta ett maffia/gäng liknande guild på servern Defias Brotherhood.

Guildet ska vara på Alliance och jag ska vara en Night elf rogue.

Någon som har några Ideer,förslag eller som vill vara med i guildet skriv det här.

Det finns inget lvl/class/race krav. Jag tänker troligtvis inte göra guildet förräns på slutet av sommarlovet (nån gång i början av Augusti). För jag ska göra andra grejer under lovet istället för att nöta WoW (tex nöta Oblivion).

Jag kan tänka mig att köra på någon annan server så länge det är RP/PVP om någon hög lvlad är intresserad av guildet men då måste jag få reda på det snabbt

Redigerat av Dark real
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tänkte mig att man ska hålla på med tex hämdaktioner och liknande.

Typ attt om en person i guildet blir dödad (det var därför jag valde pvp) så kan man hämnas på mördaren. Och så kan vi starta krig med vissa andra guild och sabotera så mycket så möjligt för dom.

tack för att du gillade iden :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen dum ide.

Jag kan förresten tänka mig att köra på vilken server som heslt så långe den är pvp (men helst pvp/rp) Men då vill jag ha en bra anledning.

Jag kanske ska vara human warlock istället men jag har inte bestämt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

asså..RP = role playing .. Orka de på wow... de ska va PvP ing ..RP suger typ ba "var kommer du ifrån??" "Jag är ett troll från Orgrimmar.. Du  då tauren.../druid...."

Det finns dom som gillar RP jag är en av dom. Nu kanske det är så att du inte gillar RP men det struntar jag i fullständigt. Varför äns orka skriva det?

Och ja RP står för Role playing. Om ingen gillade Rp skulle ju Blizzard inte äns göra RP servrar.

NU har jag bästmät mig för att guildet ska vara på servern Defias Brotherhood

och det ska vara Alliance. Själv ska jag spela Human/Gnome Warlock.

Alltså:

Defias Brotherhood

Alliance

Efter Sommarlovet

Redigerat av Dark real
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

asså..RP = role playing .. Orka de på wow... de ska va PvP ing ..RP suger typ ba "var kommer du ifrån??" "Jag är ett troll från Orgrimmar.. Du  då tauren.../druid...."

Vem har gjort så du tror at det är så? -.- Gissar du aldrig ens TESTAT en Rp server

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Techno

jag är med! Ska göra en gnome rogue.. Men först ska jag lvla min 56 pally till 60

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok vad ska du heta jag heter Kneas och e gnome warlock ( Jag ska nog skapa guildet så fort jag köper ett gamecard jag hadde ju tänkt att inte spela på hela sommaren med det gick inte så bra...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Techno

Men om vi gör den på darksorrow kan min pally hjälpa med instanser som DM...

Ska heta Frulli lr Feraz

Redigerat av Tribe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...