The_Ghost Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 OK men vi kör nog på Defias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja e lätt me :)... men asså va e skillnaden på rppvp å pvp? Tar nog en bra pvp gubbe då typ: Rogue, hunter, warrior, mage eller warlock! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra att så många är intreserade nu e vi 5 pers. Skillnaden mellan rppvp och pvp är att på rp servrar måste man ha ''riktiga'' namn tex som jag heter kneas. Och så är det mera som att man ''är'' sin karaktär och spelar genom dens ögon mna kan tex hitta på en bakgrunds historia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 okej... de verkar skoj... men funderar på att twinka en rogue lvl 19 går de bra elelr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 okej... de verkar skoj... men funderar på att twinka en rogue lvl 19 går de bra elelr? Du bestämmer själv om du vill vara twink lr inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Lite Role-PLaying info: Roleplaying menas att man agerar som att ens char var en person, det menas att man inte kan säga nåt som: ROFL LOL!. Du får såklart göra dragen själv med din char som visar hans personlighet mm. Man kan hitta på ett efternamn, mellannamn mm. Man ska också heta något riktigt: INTE HETA EXEMPEL: Snellhest killamachine coolguy :HETA EXEMPEL: Certhion ( Som min char heter :P ) Ray, Erwayn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Lite Role-PLaying info: Roleplaying menas att man agerar som att ens char var en person, det menas att man inte kan säga nåt som: ROFL LOL!. Du får såklart göra dragen själv med din char som visar hans personlighet mm. Man kan hitta på ett efternamn, mellannamn mm. Man ska också heta något riktigt: INTE HETA EXEMPEL: Snellhest killamachine coolguy :HETA EXEMPEL: Certhion ( Som min char heter :P ) Ray, Erwayn.. Du förklarade det mycket bättre än vad jag gjorde :lol: Redigerat 28 Juni 2006 av Dark real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Bäst att berätta så exakt som möjligt :P Roleplaying blir oftast missförståt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Nästa Fredag kommmer jag att aktivera mitt konto igen (Min kompis ska också köpa wow och jag vill ge honom en chans att lvla ikapp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 varför just roleplaying :( kan vi inte köra på vanlig pvp? roleplaying blir så enformigt hela tiden! plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 varför just roleplaying :( kan vi inte köra på vanlig pvp? roleplaying blir så enformigt hela tiden! plz En rp server är mycket bätttre för den hhär typen av guild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 kanske kommer inte ha så mycket tid o spela efter sommarlovet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg