Xynthiar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 då joinar inte jag iaf srry! rp e skit trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 då joinar inte jag iaf srry! rp e skit trist ok synd att du tycker så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag håller nog med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 säger nog tyvärr desamma... tycker att de lät lite töntigt de där me rp :P... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ok eftersom så få är med kommer jag tyvärr inte göra något guild sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vad är det för skillnad på RP och PVP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 det finns rppvp (roleplaying player versus player) rp e som normal... fast roleplaying! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det är inte ett dugg töntigt med RP?, Man får väll gilla vad man vill >.< Jag både Rpar och PvPar. Men de flesta som säger att RP är skit har nog inte testat det -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Eftersom att det här blev som ett "vad är rp" forum så har jag skapat en annan tråd http://forum.fuska.se/Vad_Tycker_Ni_Om_Rp-t69675.html Kan någon låsa den här ttråden nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg