Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN
Skrivet

Hej. Jag är lv 70 och tänker börja spela rs igen. Idag när jag kom hem från skolan så skulle jag kolla in lite och se omkring alla nya grejer. Men sen så hade någon ändrat min kod så jag använde hemlig frågan så kom jag in. Men när jag kommer in så ser jag att min dragon long sword&battle axe och mycket mera värde saker var droppade.

Bla chain body som var min armour som droppades som tur för mig i wildy är borta.

Så jag undrar om någon skit snäll här på fuska.se kunde ge mig en slant till och köpa armours och vapen.

Jag undrar bara. Jag vill inte höra det här.

Sammla pengar själv noob!

Gäst DonKeN
Skrivet

Jag blir väldigt glad om jag får en. Jag skaffade mig en bronze pick axe nu och gick ner till guildmine och har lyckats få ihop 24k. Sammlar till en runepick. Men vad heter du?

Skrivet

Flempan, dig kommer ja ihåg :o du fanns på min vänner lista på starspeeder.. du kan kanske få nått av mej (så länge inte brorsan ser nåt :P)

Ska du va member eller f2p?

Gäst DonKeN
Skrivet

Jag blir member när jag fått full rune igen.

Jag addar dig då.

Gäst DonKeN
Skrivet

Njaa, jag var i goblin village bland ko hagen så dödade jag några. Sen så fick jag en bronze pick axe. Jag tänkte att den dära pickaren skulle göra så att jag fick en rune plate legs, anti dragon sheild. Och en rune pickare. Och så har jag fått det.

Kämpar för full rune och ett rune vapen så ska jag börja som jag var innan.

Men jag saknar mina gammla grejer :( Hade typ, 5 k lobster osv :(

• Skapa ny...